SAGT OM

”Vi ønskede en partner, som kunne hjælpe os med at vækste vores kundeportefølje og gå systematisk og struktureret til salgsarbejdet. Som IT-specialist virksomhed bliver vi nemt meget tekniske – også i salgsarbejdet. Tina har bl.a. vist os hvordan vi løfter os op over detaljerne for i stedet at have fokus på værdien vi skaber, og fordelene ved at samarbejde med os. Med Tina har vi fået en partner, som viser os vejen til flere kunder helt lavpraktisk. Vi har fået en grundig værktøjskasse, så vi er velforberedte og klar til scale-up. Vi har rykket os langt. Det er så fedt. Vi er meget glade for samarbejdet.”

Michael Andersen

CEO 

Zealand-Data

"Jeg har meget erfaring med marketing, men havde ikke bedrevet aktivt salg i mere end 10 år og var lidt rusten, da jeg kontaktede Tina. Med hende har jeg fået en partner, der både forstår min forretning og mine kunder, og kan give mig den strategiske og konkrete sparring, jeg har behov for. Jeg har fået nye tilgange til at vinkle salgsbudskaber, og den værdi jeg skaber for mine kernekunder, og Tina minder mig om de muligheder, jeg ikke selv får øje på. 

At hyre Tina som min salgspartner var det helt rigtige at gøre i kølvandet på Covid-19. Den investering tjente sig meget hurtigt hjem og fortsætter med at gøre det."

Charlotte Mandrup

Excecutive Coach


”For at sætte turbo på vores vækst havde vi brug for et solidt grundlag og intern systematik inden for salg og leverance. Tina har hjulpet os med at få fundamentet på plads og til at blive mere skarpe på vores forretningsmodel. Vores ansvars- og arbejdsområder er blevet klart defineret, og vi har fået struktur og effektive værktøjer til understøttelse af både drift og strategi. Vi har fået en mere moden virksomhed. I dag er opfølgningsmøder på mål og initiativer med til, at vi rykker på tingene i en anden grad end før.”

Eva Wennerwald

CEO & founding partner

Wavecare

” Som en forholdsvis ny spiller på markedet, har vi, for at få udbredt kendskabet til os, markedsført os på diverse medier op mod vores hjemmeside, men med begrænset effekt. Tina har hjulpet os med at finde frem til den værdi, som vores kunder får ved at handle med os og med at få udarbejdet nye tydelige budskaber til anvendelse på vores hjemmeside og til andet marketing. Samtidig har hun hjulpet os til at pakketere vores services, så de er lettere at forstå og dermed også lettere at tage beslutning om i forbindelse med køb. Med Tinas hjælp har vi fået en professionel præsentation af både vores forretning og vores services, og dermed en langt bedre indgang til markedet, og plan for hvordan vi fremadrettet skal arbejde med salg og kunder, så vi når vores vækstmål.”

Kasper Rasmussen

Indehaver og stifter

Advitime

"Inden vi fik hjælp fra Tina, havde vi en ad hoc tilgang til salg – vores gode intentioner druknede i drift og leverancer til kunder. Tina har mødt os, der hvor vi var og har udviklet os derfra. I dag har vi salgsfokus, planer og værktøjer til at vækste i en helt anden grad end før. Vores nye måde at arbejde på betyder mere tilfredshed hos vores kunder, og højere indtjening og bedre rentabilitet hos os."

Lene Gottrup Barfod

Managing Director

resolvent

"Vores tekniske software appellerer typisk til brugerne hos vores kunder, og vi har flere gange forsøgt at komme i dialog længere oppe i organisationen, men det har ikke lige ligget til højrebenet for os. Med Tinas hjælp har vi fået en struktureret og professionel tilgang, og en ny fælles ramme for hvordan vi arbejder med kunder. Vi er blevet klogere både på vores kunder, men også på hvordan vi tager den strategiske og forretningsorienterede dialog med overordnede beslutningstagere. Vi er meget glade for det, som Tina har været med til at skabe for os. Samarbejdet med Tina har desuden været fleksibelt og udviklende, og det har virket ret godt, at tingene er blevet justeret undervejs, efterhånden som vi er blevet klogere."

Thure Ralfs

Director

COMSOL A/S

"Vi har i Mobilize Strategy Consulting haft stor glæde af Tinas evne til at forstå vores forretning og omsætte denne viden til konkrete forslag til indsatsområder. Tina formår at tænke i strategisk transformation men kan samtidig bistå med, hvordan man prioriterer og implementerer underliggende specifikke aktiviteter. Tina er fagligt skarp og analytisk i sin tilgang men samtidig lyttende og empatisk, hvilket skaber et godt grundlag for et udbytterigt samarbejde" 

Jesper Balsby

Bestyrelsesformand

Mobilize Strategy Consulting A/S 

”Tina er skarp til at identificere forretningsmæssige og kommercielle udfordringer og anvise de rigtige metoder og tiltag for udvikling. Jeg kan stærkt anbefale hende til virksomheder, som ønsker at vækste og kommercialisere sin forretning.” 


Kim Bjørn Christensen

Vice President
Combineering Group

”Jeg har arbejdet sammen med Tina i mange år og brugt hende især til salgsmæssig udvikling af medarbejdere, kommerciel sparring, idégenerering og operationalisering. Tina har en unik evne til at vise vejen for andre og til at gøre det komplekse enkelt, så alle kan være med. Jeg vil til hver en tid anbefale Tina til virksomheder, som ønsker en mere kommerciel tilgang til kunder og marked.” 

Monika Juul Henriksen

Managing director Denmark

Global Connect A/S

”Med Tinas hjælp har vi fået ny indsigt i et område, som ikke var vores stærkeste side. Tina har vist os vejen til hvordan vi kan vækste og udvikle os kommercielt. Efter en solid og velargumenteret 360 graders analyse var hun i stand til at sætte ord på vores problemstillinger, og anvise konkrete bud på målrettede tiltag til løsning. Vi er nu i fuld gang med at implementere langt det meste.” 

Søren Barlebo Rasmussen

Managing Partner

Mobilize Strategy Consulting A/S

”Jeg har brugt Tina som coach og mentor ved salgsmæssige udfordringer over en årrække. Tina kan hurtigt pin-pointe problemstillinger og derfra komme med forslag til løsningsmuligheder, som både er operationelle, til at forstå og til at arbejde med. Min tid med Tina udvikler mig kontinuerligt til at blive en bedre sælger. ” 

”Vi har på Marienlyst Strandhotel haft stort udbytte af Tina’s hjælp til udvikling af mersalg til gæsterne. Med simple og brugbare teknikker har hun vist os, hvordan vi kan sælge mere til den enkelte gæst, samtidig med at gæsten oplever en bedre service. ” 

Dennis Rasmussen

Restaurant Chef

Marienlyst Strandhotel

Jesper Bryrup

International Sales Managerr

Junckers Industrier A/S